Witam na moim blogu !!!
Po kliknięciu w obrazek powiększy się.
Miłego pobytu , komentarze mile widziane !!!

niedziela, 19 lipca 2020

A COVID-19 nadal z nami



smutny czas nastał dla ludzkości świata
atakują bakterie Covidem nazwane
dokuczają w dzień i w nocy
a nawet w niedzielę i święta

strzeż się marny człeku i zakładaj maskę
może nas uchroni przed niewidzialnym złem
ludzie jak niewierny Tomasz muszą dotknąć palcem
konsekwencje tego opłacają zdrowiem

niewidzialne gołym okiem przenikają lądy
drogą kropelkową torują barierę
czyhają na tych, co ich droga chwiejna
lekceważą i nie wierzą w moc i przepiegłość

siła tej bakterii w naszych rękach
przestrzegajmy więc zasad
chrońmy nie tylko siebie, ale bliskich również

autor: babajaga

6 komentarzy:

  1. To prawda, nie opuszcza i nie odpuszcza
    graficzna kompozycja świetnie to przekazuję*
    troszeczkę nadziei
    Ciemniejsze odcienie Niebieskiego oznaczają zaufanie, godność, inteligencje.
    Jasne odcienie oznaczają czystość, niezawodność, chłód, pokój, nieskończoność
    te wszystkie cechy posiada A - Covid 19 i jak tu z nim walczyć
    musimy go przechytrzyć - tymczasem
    to on igra z nami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety igra z nami i to solidnie , pozdrawiam Jagusiu i dziękuję :)

      Usuń
  2. A-Covid 19 robi z nami co chce. Mam nadzieję, że niedługo będzie można swobodnie żyć. Pięknie Martuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję .Dziękuję Mgiełeczko :)

      Usuń
  3. Dziękuję Martusiu za umieszczenie mojego wiersza pod swoją śliczną grafiką
    miła niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. babajago to ja dziękuję , że zilustrowałaś swój piękny wiersz moją grafiką :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...